IMÁK A SZERETETÉRT

IMA A SZERETETÉRT

Mennyei Atyám! Szeretsz és elküldted Jézust, hogy Megváltóm legyen. Hálás vagyok érte, és szeretném kimutatni szeretetemet irántad azáltal, hogy szeretem felebarátaimat. Add, hogy ne ártsak másoknak sem tetteimmel, sem szavaimmal, sem gondolatban! Segíts, hogy türelmesen viseljem a rosszat, amit mások ellenem tesznek! Adj megbocsátó szívet, hogy ne akarjak bosszút állni! Elmémet ne töltsék el haragos gondolatok, nyelvemet ne hagyja el haragos szó!

Töltsd be szívemet szeretettel a Megváltó iránt, hogy szeretettel fordulhassak az emberekhez! Segíts, hogy jó példával járjak mások előtt, és ez közelebb hozza hozzájuk Jézust! Irányítsd gondolataimat, szavaimat és tetteimet, hogy téged dicsérhesselek és jót tehessek mindenkivel! Vezess el a mennyországba! Jézus nevében kérem áldásodat! Ámen.

IMA A SZERETETÉRT

 Istenem, Atyám, hiszek örök, végtelen szeretedben.
 Te vagy a Szeretet. Fiad, Jézus Krisztus a Szeretet Igéje és Szentlelked a szeretet köteléke, 
ami összeköt minket.

Hiszem, hogy mindent szeretettel teremtettél és szeretettel irányítasz.
 Hiszem, hogy akkor sem vonod meg tőlünk szeretetedet, ha mi bűnös emberek, 
a Te teremtményeid elfordulunk Tőled és elutasítjuk szeretetedet.
Hiszem, hogy szeretetből küldted a prófétákat, hogy megtérítsék népedet és azért küldted a Fiadat, hogy szeretetével megváltsa a világot és minden embernek kinyilatkoztassa atyai szeretetedet.

 Hiszem, hogy Te, Atyám, minden embert szeretsz, 
mert minden ember a gyermeked. Szereteted határtalan és végtelen.
 Hiszem, hogy minden teremtményedet szereted és szereteted 
minden minden létezésnek értelmet ad, egyben erőt is a további helytálláshoz.
Hiszem, hogy szereted az egyházat, mert az Fiad Teste. 

Hiszem, hogy szeretsz engem és szeretetből adtad nekem az életet. 
 Már azelőtt szerettél, mielőtt fogantattam és csak a Te szeretetedből jöhettem világra. 
Hiszem, hogy a keresztség által különleges szeretetedben lett részem 
és felvettél az egyház közösségébe.
Hiszem, hogy akkor is szeretsz, ha vétkezem és szeretetből megbocsátod a vétkeket. 
Hiszek szeretetedben, bár tudom, hogy nem vagyok rá méltó. 
Hiszem, hogy Te azokat is szereted, akiket én ebben a pillanatban nem tudok szeretni. 

Hiszem, hogy szereteted a legbiztosabb garancia arra, hogy eljutok az örök életre.
 Veled fogok élni és részem lesz végtelen szeretetedben. 
Hiszem, hogy szereteted által sok gyermekedet veszed majd fel királyságodba.
Szeretetért akarok imádkozni és hiszem, hogy meg fogsz hallgatni engem. Máriával, a szeretet Anyjával együtt akarok imádkozni, aki teljesen megnyílt a Te szereteted előtt. 

Mária, édesanyánk, imádkozz velem, értem és minden gyermekedért, 
akiket a kereszt alatt fájdalmak közepette és szeretetben szültél.
Hallgasd meg imámat, Uram, aki szeretsz engem és aki élsz és uralkodsz mindörökké.
 Amen.